Hem

onsdag 14 april 2010

tjuvar!

Igår efter jobbet insåg jag att min planbok var borta, dock trodde jag bara att jag förlagt den någonstans. Efter att ha vänt upp och ned på lägenheten tog jag med passet och åkte in till banken för att ta ut pengar, fortfarande trodde jag att min planbok låg någonstans, bortglömd.
På banken säger de att det är någon som försökt använda mitt bankkort. Så då är det bara att spärra alla kort, polisanmäla och beställa nytt körkort...SKIT ARG!!! även om det är så att jag har tappat min planbok, så lämnar man in den hos polisen, inte försöker man väll ta ut pengar!! Jag har dock en känsla att den kan vara stulen!
Det var väll för att jag var så arg som det gick bra på träningen igår! Körde korta korta studer och taggade honom gärnet innan! Emma höll honom framför en kombinationen och släppte inte iväg honom innan han verkligen byggt upp en massa energi!
Vi hade också kursstart på kvällen och det ska bli väldigt spännande att gå kursen och lära känna lite fler agility intresserade. Hoppas att vi kommer att lära oss mycket!

Nu ska jag in till stan en runda, har endel att fixa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar