Hem

torsdag 15 april 2010

Ridtur i solen!

Idag har jag varit i stallet med kusin Anna. Vi red ut en runda, jag red på Anna´s häst Calibra! Hon har varit rätt busig ibland, men idag var hon jätte snäll, absolut att jag kan tänka mig att rida henne igen! Det var superkul, men snacka om att jag har träningsverk nu, tur att jag har ett jobb där jag står upp, för sitta ner är nästan omöjligt!
Imorgon ska jag jobba kväll och sedan bär det upp riktigt tidigt på lördag morgon för agility tävling i Nybro! Det ska bli jätte kul, har dock absolut inga förväntningar på våra resultat, vill ha runt honom runt banan, sen är jag nöjd! Trodde att vi hittat det i Forserum när det gick så bra, men sen sket det ju sig helt förra helgen, så har nog börjat tappa hoppet helt...
Vi ser det som en trevlig utflykt med hundar och vänner!

Nu ska vi lägga oss för natten!
Natti natti

1 kommentar:

  1. Inte ska du tappa hoppet! Både hund och förare har ju bättre och sämre dagar. Det kommer säkert gå kanon i Nybro, ska hålla tummarna! :)

    SvaraRadera