Hem

måndag 26 april 2010

Härliga helg!

Min helg har varit jätte bra! I lördags hade jag lite fördelsedags middag här hemma. Inte jätte många som kunde komma men vi hade roligt och mysigt i alla fall. Inte nog med det så fick jag en massa fina presenter! En jätte härlig ljuslykta, påslakansett utav moster, ljuslyktor utav kusinen och så fick jag två stycken behandlingar! Jag vet att mina vänner tycker att jag ibland lägger lite för mycket tid på Hampus och inte på migsjälv, så jag fick en spa dag i växjö med dem! Utav systarna med respektive fick jag ett presentkort på skin! Tack ni är så fina allihopa!

Igår var jag på och hälsade på http://www.oaksprings.se/ kennel i Vetlanda! Helen och hundarna var jätte mysiga allihopa och vi spenderade hela eftermiddagen i trädgården! Tiden bara rann iväg med alla dessa fina hundar. Hampus hade fullt upp med att hålla koll på hennes löptik som skällde ut honom så fort han visade sig, inte gav han upp för det!

Om drygt en vecka så kommer antagligen en liten papillon hane hem till oss på prov. Fungerar det bra med honom och Hampus så blir han min! Fin va? Han ska på utställning på söndag, självklart håller vi tummarna hårt för att det ska gå bra!

2 kommentarer:

  1. Vilken sötnos!
    Vad jag förstår av hemsidan, så kan ju detta inte bli annat än en agility-stjärna! :D

    SvaraRadera
  2. Tack själv Emilie!
    för en jättetrevlig eftermiddag! :0))
    Jag hör av mig på Söndag o berättar
    hur det gick på utställningen!
    Stackars Hampus!! Han måste ha varit helt slut
    sen på kvällen.....

    Kram Helen o Pappisgänget

    SvaraRadera