Hem

tisdag 20 april 2010

Stor flock!

Tävlingarna som var i helgen gick inte så bra. Hampus var jätte taggad, så han brallade iväg för mig. Han tog i alla fall hela slalomen, gungan och böjda tunnlar som han har haft svårt med!

I Söndags drog då agility kursen igång! Jag var lite sur för lördagens resultat och heltaggad på att nu ska vi jvla anamma lära oss detta! Vi fick flera bra tips och har nu hemläxor att göra, speciellt när det kommer till slalom och kontaktfält! Hampus behöver träna på att jobba självständigt!

Igår hade vi en super mysig dag hemma hos Lina och Lovisa. Hampus lekte med Cassie ute i trädgården medans och och Lina åt lunch och pratade skit. Ann-Helen kom förbi lite senare med...en VALP!! joho hon har gått och köpt sig en golden valp! Ja, att jag fick blodad tand! Så underbar! Jag satt klistrad på blocket för att leta valp efter detta! JAG VILL MED HA! Hittade en, har skrivit ett mail till kenneln...får se vad som händer:)

Lite bilder ifrån helgen som varit;

Nina och Siri i Nybro

Emma med pojkvän fryser i iskalla Nybro!

Hampus hälsar på Gismo, valpen som är större än honom själv!

Ta mig om du kan!

Valpen Gismo!


Fina Cassie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar