Hem

söndag 2 maj 2010

dekorera!

I veckan fyllde jag ju 25, jopp, gammal kärring nu! Utav mamma och pappa fick jag en tavla. Det är ju något som jag kanske inte köper till migsjälv i första taget. Lite speciellt motiv, kommer nog lära mig att älska den!Den heter Ready for take off, målad av Jonas Brodin. Om jag ska vara lite filosofisk, en maskros är lite som mitt liv kanske? Ful och onödig i andras ögon, men jag älskar den och den sprider sig oavsett hur mycket man bekämpar maskrosen. Jag skiter lite i vad andra säger, har alltid gjort, alltid rest långt bort, oavsett vad ni sagt till mig. Jag är alltid ready för take off! Alltid ute på nya äventyr! Me likes!

Idag ska vi ha agility uppvisning i Kärda! Det börjar med hundpromenad med tipsrunda och avslutas med agility uppvisning och prova på agility. Senare i eftermiddag blir det agiility kurs med teori. Solen skiner och jag är snart fullproppad med risgrynsgröt, ready for take off, redo för en dag i solen!!

PS: Vi håller väll tummarna för "Oak Spring's Don Carlos" som ska ställas ut idag! På tisdag kommer han hem till oss!

ha en fin dag i solen!
Kramar

1 kommentar:

  1. Det är Jonas Brodin som har gjort trycket till klubben! =)

    Kram

    SvaraRadera